torsdag den 8. november 2012

Pigen med den blå cykel.

Juhuu. Vi har lånt Christian´s cykel. Idag stod vi endnu en gang op til en skyfri himmel og sol. Jeg besluttede mig for en cykeltur ad de gode "trails", der er her i Fayetteville. Jeg fik kigget på kort og tog rygsækken på med de mest nødvendige ting og en lille smule proviant. Vi har meget nem adgang til "Frisco trail" og "Scull creek trail" herfra hvor vi bor. 


Billedet er taget fra vores indkørsel, udsigt mod Fayetteville.

Det er en smuk tur gennem flotte landskaber, langs en flod meget af vejen. Det minder lidt om Å-stien, blot er belægningen støbt og vældig god at køre på. Langs ruten er der med jævne mellemrum kort så man kan orientere sig.
Et kik ned fra en af de mange broer hvor man krydser Mud Creek.
 Jeg besluttede mig undervejs at tage turen ud til Lake Fayetteville og køre rundt om den. Det blev en virkelig flot tur, og lang! En del af turen rundt om søen var på en gangsti som gik op og ned, og hvor jeg ofte måtte af og trække. (Look forward to the trail that will be here). Godt det var en mountain bike, det gjorde det noget nemmere.
Sådan var skovstien på det sidste stykke rundt om søen.

Lake Fayetteville.

Mud Creek med en fiskehejre der er gået!
Turen tog i alt 3 1/2 time, så jeg var godt mør, da jeg kom hjem. I aften tager vi ind til byen sammen med Christian for at høre en kor koncert i Walton Arts Center, byens koncert sal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar