lørdag den 3. november 2012

Afsked for alvor!

Så kom den længe ventede dag. Efter hele ugen at have taget afsked med venner, familie, børn og naboer i et væk på sms, mail og i det virkelige liv var vi klar. De seneste dage har været fyldt af pakning, rengøring og klargøring til vores lejere, som skal passe hunde, hus og have, mens vi er væk. Dejligt at det er i trygge hænder. Karl kom kl. 3 og fik de sidste instrukser, og 1 kvarter før afgang hev jeg det sidste tøj ud af tørretumbleren og fik det lagt på plads.
Taxaen kom, og da vi begyndte at bære bagagen ud, fulgte hundene med og ville springe ind i taxaen. Heldigvis var Karl der jo og han kom os til undsætning, og vi kom afsted i god ro og orden. Vores søde naboer vinkede fra døre og vinduer, og tårerne pressede lidt på. 10 måneder - det er nu længe, ikke rigtig til at fatte lige nu.
På stationen kom Morten og Jonathan for at vinke, og i det samme opdagede min kære mand, at han havde glemt billetterne. De var ellers købt i god tid - online-og printet ud, men glemt. Nye billetter blev købt, og vi nåede toget, og fik taget afsked. Heldigvis kom vi i tanker om, at vi kunne vise billetten på computeren, så vi fik refunderet billetterne i Kastrup.

På hovedbanen skulle vi skifte tog, og vi mødtes med Nanna, som vi havde aftalt at spise sammen med i Kastrup. Og heldigvis for det. Vi kunne nok ikke have klaret de 6 store kufferter og 2 computere fra en perron til den næste selv. Pyha.
Vi checkede ind på BB-hotel Kastrup, og spiste kinesisk buffet på restaurant på den anden side af gaden.

Nanna sover her i nat, vi har et 3-sengs værelse, så det er ret hyggeligt, næsten som om vi er på ferie!
Vækkeuret står til 5.45, vi checker ind kl. 7 og flyver kl. 8. Så næste gang blogger jeg fra USA !