onsdag den 17. april 2013

Besøg fra North Carolina.

Dagen efter vi kom hjem fra ferie fik vi besøg af en "gammel" ven i 4 dage. Han var inviteret til at give forelæsning på universitetet, og så hyggede vi os resten af tiden. Bl.a. med besøg på Chrystal Bridges og vandretur ved vandfaldene ved Sweden Creek og Kings River.

Russel med venner.

Frokostpause ved vandfaldet.


Meget trætte, glade venner siger farvel i lufthavnen.

Efter Russels besøg blev det hverdag igen. Temperaturen er steget, og de sidste 3 dage har det været godt varmt! I skrivende stund, kl. halv 6 om aftenen, er jeg trukket ind i det kølige hus. Der er fugtigt varmt og 32 gr udenfor lige nu. Pyha. Men alle siger, det bliver værre til sommer!

Jeg er lige kommet hjem fra min daglige runde i parken. Man kan se fra dag til dag, hvor alting gror! Der er virkelig mange mennesker også, så snart  det bliver varmt. Børn med forældre på legepladsen, ved åen, unge college studerende, der hygger sig på tæpper, spiller volleyball og softball, folk i alle aldersgrupper, der går og løber. Især her ved aftenstid er der mange. Vi er så heldige at have et friluftsbad hernede i parken også. Det åbner en gang i begyndelsen af juni, så det glæder jeg mig til allerede!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar